Про затвердження програми взаємодії органів виконавчої влади і місцевого самоврядування Арцизького району на 2016 рік

 

 

АРЦИЗЬКА РАЙОННА РАДА

Проект рішення

 

Про затвердження програми взаємодії

органів виконавчої влади і  місцевого самоврядування

  Арцизького району на  2016 рік

 

Керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою підвищення громадської активності та діяльності об'єднань громадян, налагодження зворотного зв’язку у співпраці органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства, їх залучення до участі в процесах формування та реалізації державної та регіональної політики  районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити програму взаємодії органів виконавчої влади і місцевого самоврядування на 2016 рік (додається).

2. Районній державній адміністрації передбачити асигнування на реалізацію заходів програми в межах наявних бюджетних коштів.

3. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету, регуляторної та інвестиційної політики, соціально-економічного розвитку та управління  майном комунальної власності, підприємницької діяльності.

 

Проект рішення підготовлений

виконавчим апаратом

районної державної адміністрації

 

ПРОЕКТ ПРОГРАМИ

взаємодії органів виконавчої влади і  місцевого самоврядування

Арцизького району на 2016 рік

 

  1. 1.Загальні положення

 

 

Програма взаємодії органів виконавчої влади і місцевого самоврядування у Арцизькому районі на 2016рік (далі – Програма) створена у відповідності до статей 14,15,35 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», частини другої статті 11; пункту 16 частини 1 статті 43; частини другої статті 76 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України від 23 березня 2000 року „Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України”, постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 1999 р. N 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади» (враховуючи зміни і доповнення, внесені постановами Кабінету Міністрів України від 5 липня 2004 року № 835, від 3 червня 2009 року № 549)

 

Актуальність Програми

Історично підтверджено, що відродження країни починається з регіонів. За сучасних обставин, які виникли в соціально-економічній сфері, особливої актуальності набула проблема поліпшення взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо спільного управління територією. Тому на часі – створення передумов для формування в органах влади на місцях демократичної правової культури, а отже – спільної роботи в напрямі взаємодії.

Зміни в законодавстві, розподіл державної власності між суб’єктами державного управління підтверджують об’єктивну необхідність орієнтації на районний рівень. Це пояснюється, по-перше, тим, що насамперед від економічних показників у районах залежить і економічний стан держави в цілому, від стану реформування в районах – хід реформ у державі; по-друге, в районі, на відміну від сіл, селищ  районного підпорядкування, є всі необхідні структури, які забезпечують державне управління; по-третє, в районі представлені всі категорії населення.

Сьогодні законодавча база дає змогу на районному рівні діяти ініціативно, вирішуючи державні та місцеві проблеми. Роль районної ланки управління зростає пропорційно до повноважень і кількості проблем, які необхідно розв’язати. Ось чому не менш важливим є зміцнення районної ланки управління, оволодіння керівниками і спеціалістами теорією і практикою управління регіонами в нових ринкових умовах. Враховуючи те, що район – багатоскладова система управління, модель управління території повинна відпрацьовуватися в кожному конкретному районі окремо. Це дасть можливість оптимізувати взаємодію керівної системи на місцях з об’єктами управління – державними структурами, підприємствами (промисловими і сільськогосподарськими), соціальною сферою, підприємцями, фермерами.

 

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма.

 

Якщо розглянути вертикальний зріз державного управління на рівні Арцизького району, то на перший план виступає взаємодія органів державного управління, тобто районної державної адміністрації (РДА) та органів місцевого самоврядування. У Арцизькому  районі налічується 19 рад, а саме:  1 міська, 17 сільських та  районна рада.

Взаємовідносини між РДА та органами місцевого самоврядування базуються на виконанні делегованих повноважень та контролі за їх здійсненням. Провідне місце в системі методів діяльності райдержадміністрації належить плануванню, координації, контролю за виконанням рішень, роботі з кадрами тощо.

Протягом 2014-2015 років були проведені спільні засідання, колегії, семінари - 72,  райдержадміністрація приймала участь у роботі рад – 52, здійснювались виїзні прийоми – 154,   участь у колегіях, апаратних нарадах у м. Одеса – 102.

За 2013 - 2015 роки значно покращилася робота Арцизької райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування по вирішенню конкретних питань розвитку економіки. Як результат, в районі, незважаючи на значну кількість непростих проблем, вдалося зберегти стабільність та створити умови для економічного розвитку.  Одним із найважливіших напрямів роботи районної державної адміністрації є сприяння інвестиційної діяльності.

В 2013 році:

- Капітальний ремонт Будинку культури с. Делень  –  675,000тис. грн.

- Будівництво станції для локального очищення і розливу питної води м.Арциз -299,745тис.грн.

В 2014 році:

-         Будівництво   ЗОШ на 198 учнів с.Садове– 395,5 тис.грн.

-         Капітальний ремонт будівлі Будинку культури с.Павлівка – 799,4тис.грн

-         Капітальний ремонт водогінної мережі з установою водонапірної вежі Рожновського с.Веселий  Кут -200,5тис.грн.

капремонт спортзалу Деленської ЗОШ.- 281,8тис.грн

В 2015 році:

-         Капітальний ремонт  ДНЗ с.Виноградівка-  619,587тис.грн.

-         Капітальний ремонт  Будинку культури с.Виноградівка- 530,250тис.грн.

-         Капітальний ремонт  ДНЗ с.Кам»янське-  1190,0тис.грн.

-         Капітальнийремонт Будинку культури с.Кам»янське- 162,8тис.грн.

-         Капітальний ремонт  ДНЗ с.Мирнопілля-250,0тис.грн.

-         Капітальний ремонт та установка башти с.Нові Каплани– 171,3тис.грн.

-         Капітальний ремонт ФАПу с.Павлівка – 500,0 тис.грн.

-         Реконструкція каналізаційних споруд повної біологічної очистки потужність 200м/добс.Надеждівка-499,766тис.грн.

-         Прибдання скважени башти Ржановського с.Теплиця-150,0тис.грн.

Прибуткова робота господарського комплексу району позитивно вплинула на виконання показників наповнення місцевого бюджету.

У 2013 році дохідна частина зведеного бюджету Арцизького району виконана на 100,3%, при планових призначеннях 184935,3 тис. грн., фактично надійшло 185404,6 тис. грн., в т. ч. без врахування обсягу міжбюджетних трансфертів  виконана на 104,9%,.   Перевиконання надходжень склалося по наступним основним джерелам наповнення бюджету:

-         платі за землю, виконання складає 100,6%, при  планових призначеннях 5639,7 тис. грн., фактично надійшло 5675,5 тис. грн., перевиконання складає 35,9 тис. грн.;

-         єдиному податку виконання складає 103,9%, при бюджетних призначеннях 4910,8 тис. грн.. фактичне виконано у сумі 5101,2 тис. грн., перевиконання складає 190,4 тис. грн.;

-         власним  надходженням бюджетних установ виконання складає 157,2%, до місцевих бюджетів  більше надійшло 1750,9 тис. грн.

 

У 2014 році дохідна частина зведеного бюджету Арцизького району виконана на 99,5% при планових призначеннях 199317,7 тис. грн., фактично надійшло 198305,5 тис. грн., в т. ч.  без врахування обсягу міжбюджетних трансфертів  виконана  на 113,8%,.   Перевиконання надходжень склалося по наступним основним джерелам наповнення бюджету:

-         податку з доходів фізичних осіб виконання складає 109,1%, при планових призначеннях 22415,8 тис. грн., фактично надійшло 24450,9 тис. грн.,  перевиконання складає 2035,1 тис. грн.;

-         платі за землю виконання складає 117,9%, при  планових призначеннях 5308,9 тис. грн., фактично надійшло 6260,4 тис. грн., перевиконання складає 951,6 тис. грн.

 

У 2015 році дохідна частина зведеного бюджету Арцизького району виконана на 103,3%, при планових призначеннях 248625,1 тис. грн. фактично надійшло 256847,0 тис. грн., в т. ч.  без врахування обсягу міжбюджетних трансфертів  виконана  на 121,1%,.  Перевиконання надходжень склалося по наступним основним джерелам наповнення бюджету:

-         податку на доходи і збори   фізичних осіб виконання складає 112,6 %,  при планових призначеннях 19008,7 тис. грн. фактично надійшло 21407,5 тис. грн.,  перевиконання складає 2398,9 тис. грн.;

-         платі за землю виконання складає 128,3%, при  планових призначеннях 6830,5 тис. грн. фактично надійшло 8761,5 тис. грн., перевиконання складає 1931,0 тис. грн.

В результаті  підвищився рівень довіри жителів Арцизького району до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо вирішення питань місцевого значення.

Виконання Програми спрямоване на реалізацію єдиної політики соціально-економічного та культурного розвитку району, відповідно до пріоритетів розвитку на основі об’єднання інтересів і можливостей, шляхом взаємодії місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів підприємницької діяльності, громадськості.

Сприяння розвитку громадянського суспільства з боку місцевих органів влади - це налагодження ефективної взаємодії місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства, що повинна базуватися на партнерстві, взаємній зацікавленості в досягненні цілей, пов'язаних з процесом демократизації всіх сфер державного управління та суспільного життя, соціально-економічним та духовним прогресом, всебічним забезпеченням захисту прав і свобод людини та громадянина.

Успішна ефективна взаємодія органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з громадськістю є важливою складовою вирішення актуальних питань місцевої політики та соціально-економічного розвитку регіону.

 

  1. 3.Мета Програми

Метою Програми є посилення взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування по забезпеченню соціально-економічного розвитку району, збереженню стабільної суспільно-політичної ситуації,  покращення якості життя мешканців Арцизького району.

Залучення фінансових ресурсів місцевого бюджету для реалізації заходів та завдань Програми сприятиме покращенню соціально-економічного розвитку регіону, більш ефективному та продуктивному здійсненню повноважень делегованих районною радою.

 

  1. 4.Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання програми.

 

 Мета програми може бути досягнута шляхом вирішення наступних завдань:

-                     удосконалення та підвищення ефективності роботи щодо взаємодії органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади;

-                     удосконалення системи інформування населення;

-                     забезпечення законності, охорони прав, свобод і інтересів громадян;

-                      покращення соціально-економічного розвитку території району;

- сприяння розвитку підприємництва та здійснення державної регуляторної політики, промисловості, сільського господарства, будівництва, транспорту і зв’язку, соціального захисту, зайнятості населення, праці та заробітної плати.;

- раціонального  використання землі, природних ресурсів, охорони довкілля;

   Районна державна адміністрація вирішує й інші питання, віднесені законами до її повноважень, та здійснює повноваження місцевого самоврядування, делеговані їй районною радою.

   Для результативного здійснення функцій виконавчої влади та реалізації делегованих районною радою  повноважень, голові райдержадміністрації, заступникам, керівникам структурних підрозділів та спеціалістам регулярно  необхідно:

-    відвідувати  бюджетні установи, промислові об’єкти, об’єкти будівництва та ремонту, сільськогосподарські підприємства, тощо;

-    проводити на місцях координаційні ради, семінари, виїзні приймальні;

-    приймати участь у роботі сесій сільських та селищних рад, а також координувати діяльність зі структурними підрозділами обласної державної адміністрації,  обласної ради та іншими службами та відомствами, брати участь у колегіях та нарадах вищестоящих органів з виїздом до міста Одеси, а в разі необхідності і до міста Києва та інших міст, тощо;

-    проводити рейдові перевірки районною комісією з питань легалізації зайнятості населення, виїзні перевірки сільських рад,  профілактичні операції, рейди для запобігання бездоглядності, безпритульності, профілактики негативних явищ з метою вивчення умов проживання дітей,  виїзних занять в закладах освіти району, з метою запобіганню правопорушень та соціального захисту неповнолітніх дітей, обстеження посівів всіх сільськогосподарських культур, тощо.

 

Для досягнення очікуваного результату програмою передбачено виконання наступних заходів:

-    проведення та матеріально-технічне забезпечення виїзних засідань, навчань, семінарів, тематичних зустрічей, нарад, круглих столів тощо;

-      проведення перевірок сільських рад, бюджетних установ, підприємств району з питань легалізації робочих місць, рейдів  по запобіганню бездоглядності та безпритульності дітей на  території району, наповнення доходної частини місцевих бюджетів, обслуговування населення, тощо;

-      надання консультативної допомоги   установам, організаціям, підприємцям  з юридичних, земельних питань,  з питань бюджету,  економіки, обслуговування населення,  будівництва, транспорту, енергозбереження та житлово-комунальних послуг, тощо.

-      здійснення організаційної підтримки та інформаційно-просвітницького сприяння добровільного об’єднання територіальних громад району.

 

«Згідно зі статтею 85 Бюджетного кодексу України, в умовах відсутності заборгованості місцевого бюджету за захищеними статтями видатків, фінансове забезпечення програми здійснюється за рахунок  вільного  залишку коштів районного бюджету на 01.01.2016р.Обсяг фінансування уточнюється під час складання та внесення змін до районного бюджету на відповідний рік в межах фінансового ресурсу. Ресурсне забезпечення програми викладене у додатку 1 до програми».

 

Програма виконується в один етап у 2016 році.

 

  1. 5.Напрями діяльності та заходи Програми

 

Напрями діяльності та заходи програми наведені у додатку 2 до програми.

 

  1. 6.Очікувані результати та ефективність програми

 

В результаті співпраці структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів виконавчої влади з виконкомами сільських та селищних рад активізується діяльність органів місцевого самоврядування з питань поліпшення соціального захисту громадян, боротьби зі злочинністю, у сфері регулювання та використання земельних ресурсів, наповнення місцевих бюджетів.

 

В результаті виконання програми очікується:

 

-                    покращення соціально – економічного та культурного розвитку районну;

-                    збільшення надходжень до місцевого бюджету;

-                    розвиток інфраструктури;

-                    розвиток та підтримка малого бізнесу в районні, збільшення кількості суб’єктів малого підприємництва та фізичних осіб-підприємців, забезпечення конкурентоспроможності малого підприємництва та підвищення його  ролі у вирішені завдань прискореного соціально-економічного розвитку району;

-                    легалізація робочих місць та своєчасність виплати заробітної плати;

-                    підвищення рівня довіри жителів районну до місцевих органів влади;

-                    збереження ефективного і раціонального використання земельних ресурсів;

-                    створення умов для доступності якісної освіти, сприяння творчому та інтелектуальному розвитку молоді, формуванню здорового способу життя молоді та підтримки молодих сімей;

-                    поліпшення діяльності органів опіки та піклування щодо виявлення безпритульних, бездоглядних дітей,  та дітей, які потребують соціального захисту, надання їм своєчасної допомоги;

-                    розповсюдження позитивного досвіду діяльності органів місцевого самоврядування  всіх рівнів, спрямованого на поступовий комплексний соціально-економічний розвиток місцевих рад.

 

 

  1. 7.Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

Координацію та контроль за виконанням програми здійснює Арцизька районна рада. Поточний контроль за ходом реалізації Програми здійснює постійна комісія з питань бюджету, банківської діяльності та фінансів.

 

         Відповідальним виконавцем Програми є Арцизька районна державна  адміністрація. Районна державна адміністрація до 15.01.2017р. надає інформацію Арцизькій районній раді про виконання  заходів Програми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Програми  взаємодії органів виконавчої влади і місцевого самоврядування Арцизького району на 2016 рік

Ресурсне  забезпечення  програми

взаємодії органів виконавчої влади і місцевого самоврядування Арцизького району на 2016 рік.

 

 

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

Етап виконання програми – 2016р.

Усього витрат на виконання програми ( тис.грн.)

Усього

91,695

91,695

Місцевий бюджет, у тому числі:

 

 

Районний бюджет

91,695

91,695


Додаток 2

до Програми  взаємодії органів виконавчої влади і

місцевого самоврядування Арцизького району на 2016 рік

 

Напрями діяльності та заходи програми

 

№ з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Строк виконання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (вартість),тис.  гривень, у тому числі:

Очікуваний результат

2016 р.

 

1

Покращення взаємодії

органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з метою забезпечення соціально-економічного  та культурного розвитку району.

 

1.Проведення та матеріально-технічне забезпечення виїзних засідань, навчань, семінарів, тематичних зустрічей, нарад, круглих столів тощо;

 

Протягом 2016р.

 

Районна державна адміністрація

Районний бюджет

 

 

 

28,190

 

 

12,146

 

 

Вирішення питань покращення соціально-економічного розвитку регіону, в частині розвитку інфраструктури, соціального захисту населення, використання земельних ресурсів, розвитку та підтримки малого бізнесу в районі.

 

 

 

Забезпечення виконання вимог чинного законодавства з  питань легалізації робочих місць, створення нових робочих місць, забезпечення повноти та своєчасності виплати заробітної плати,обслуговування населення, наповнення дохідної частини місцевих бюджетів, зменшення дітей, які перебувають у стані безпритульності та бездоглядності, тощо.

2. Проведення перевірок сільських рад,бюджетних установ, підприємств району з питань легалізації робочих місць, рейдів  по запобіганню бездоглядності та безпритульності дітей на  території району, наповнення доходної частини місцевих бюджетів, обслуговування населення, тощо.

 

 

 

Протягом 2016р.

 

Районна державна адміністрація

Районний бюджет

3. Надання консультативної допомоги установам, організаціям, підприємцям з юридичних, земельних питань, з питань бюджету, економіки, обслуговування населення, будівництва, транспорту, енергозбереження та житлово-комунальних послуг, тощо

Протягом 2016р.

 

Районна державна адміністрація

Районний бюджет

3,214

 

Підвищення рівня обізнаності  щодо використання земельних ресурсів, розвитку та підтримки малого бізнесу , розвитку інфраструктури та соціального захисту населення в районі. Зменшення звернень,скарг до вищих органів влади.

 

 

4.Організація та проведення  зборів з питань добровільного об’єднання  територіальних громад.

Протягом 2016 року

Районна державна адміністрація

Районний бюджет

12,830

Забезпечення проведення добровільного об’єднання територіальних громад району. Підвищення рівня обізнаності населення про шляхи та методи здійснення адміністративної реформи. Врахування громадської думки під час прийняття суспільно важливих рішень органами державної влади.

 

ВСЬОГО

91,695

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Додаток 3

до Програми взаємодії органів виконавчої влади і

місцевого самоврядування Арцизького району на 2016 рік

 

Розшифровка напрямів використання коштів

 

 

№ з/п

КЕКВ

Найменування товару

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

(тис. грн.)

1

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

Паливно-мастильні матеріали

17,915

Придбання запчастин

 

 

 

Придбання канцтоварів

27,0

 

 

 

23,230

2

2240

Оплата послуг

(крім комунальних)

Обслуговування та ремонт оргтехніки

23,550

ВСЬОГО

91,695

Календар новин

<< < Червень 2018 > >>
ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30